OBUV S KINETICKOU ENERGIÍ

20.11.2016 16:13

OBUV S KINETICKOU ENERGIÍ

Uvádíme na trh novou kolekci obuvi s kinetickou energií. Tato obuv vytváří výraznou kinetickou energii a akceleraci G1, kdy člověk tuto energii vnímá. Pro lidský organismus má význam, že vytváří svalovou hmotu ve flexi a extenzi, tím šetří opotřebování a energii těla. Má přímý vliv na prokrvení a prokysličení svalů, zlepšení krevního oběhu a srdeční činnosti. Dále má význam pro lymfatický systém, který odvádí škodliviny z těla. Konstrukce obuvi umožňuje správnou funkci příčné a podélné klenby, široké šlachy paty a dokonalou funkci Achillovy šlachy, která navazuje na tříhlavý a čtyřhlavý sval.

Stélka, která je součástí této obuvi má vlastnosti dokonalé rigidní páky palce. Má jednu z rozhodujících úloh chodidla nohy.                  

Konstrukce stélky je šestivrstvá :  

  • nášlapný materiál
  • uhlík
  • vrstva korku
  • dilatační materiál
  • vrstva korku
  • mřížka

Do stélky jsou zapracovány antibakteriální a protiplísňové složky dubu nebo ořešáku, lichořeřišnice, která je přírodní antibiotikum.                  Dvě vrstvy korku nám slouží k udržení správné teploty chodidla.

Uhlík je základem všeho živého na zemi. Vytváří v těle řetězce  a nedovolí, aby si předávali prvky valenční elektrony. Porušením tohoto řetězce může docházet k tomu, že kyslík se spojí s vodíkem a hemoglobin ho nepřijme. Takže se může stát, že buňka nemá dostatek kyslíku.

Odvoláme se na Otto Heinrich Warburga (1883-1970), nositele Nobelovy ceny z roku 1931, který popsal, jak vzniká rakovina. Buňka, které chybí 30% kyslíku se do dvou dnů může změnit na rakovinovou.

V době, kdy člověk chodil bosky – bez obuvi, doplňoval si uhlík od země. Užíváním obuvi se tento proces přerušil, a proto jsme vyvinuli stélku s uhlíkem.

Vitalita člověka – při pozorování chování lidí jsme zjistili, že se vitalita ztrácela kolem čtyřicátého věku. Dnes můžeme říct, už se ztrácí v deseti letech. Vycházíme s kinetické energie naší obuvi, která jak bylo řečeno v předešlém odstavci, že tato obuv vytváří kinetickou energii, která šetří opotřebení a energii těla. Z toho plyne, že čím je člověk starší, je více opotřebovatelný. Příklad – automobil, který je starší více se opotřebovává a nestačí opravy, takže se ocitne na vrakovišti. Je to přímá souvislost ze zákonů tohoto světa.

 

Genetika – šestnáct let sledujeme zákazníky, kteří chodí k nám do provozovny s problémy. Je to pro nás zdroj poznání se zpětnou vazbou. Přijde rodina – prababička, babička, matka, dcera a pravnučka. Když je postavíme do jedné řady, tak zjistíme, že mají stejné patologické změny chodidla, které se projeví až u pravnučky. Tato je na tom nejhůře. Matka a dcera mají stejné vady morfologie chodidla nohy. Otec má podobné vady jako syn. Stávají se i výjimky, kdy syn má podobné problémy jako matka, anebo dcera má podobné problémy jako otec. Je to otevřená kapitola? Kolik generací – dvě, tři anebo ještě více budeme moci měnit revoluční proces na evoluční.

                          

Hyperaktivita – v roce 2009 v 1. třídě Základní školy Holešov byl zahájen projekt ve spolupráci s vedením školy, psychologem a ortopedem. Na škole v té době byly dvě 1. třídy – jedna třída při zahájení školní docházky dostala stélky a obuv. Psychologický pracovník provedl se žáky obou tříd psychologické testy, ortoped prohlédl děti z obou tříd a zaznamenal jednotlivé vady nohou.  U většiny dětí byla zjištěna hyperaktivita a nesoustředěnost. Po měsíci u dětí, které nosily stélky, a obuv se tato hyperaktivita viditelně snížila a soustředěnost byla větší. Tyto děti v pololetí četly neznámý text bez slabikování, oproti třídě, která tuto obuv a stélky neměla. Psycholožka udělala testy s dětmi z obou tříd a jednoznačně byl mezi třídou, která nosila obuv a třídou bez obuvi rozdíl ve schopnosti chápat učivo. V pololetí dostala i druhá třída obuv i stélky. Na konci školního roku provedl ortoped opět prohlídku nohou u všech dětí a zjistil, že u všech dětí došlo ke zlepšení postavení chodidla. Dnes tyto děti chodí do šesté třídy. Ředitelka ZŠ Holešov konstatovala, že děti z těchto dvou tříd jsou nejlepšími žáky na škole. Z toho vyplývá, že hyperaktivitu dětí ovlivňuje obuv, kdy tato hyperaktivita je jen krůček k agresivitě.